En tanke

  2012-02-20 / 03:45:10 / Vardag /
Vilka är era värsta rädslor? Har börjat tänka massor när jag tränar. Tänker verkligen så sjukt mycket och jag har flera gånger undrat vad min största rädsla är. Det är fanemej min framtid. Jag är rädd för att inte få ett bra jobb, för att dom jag älskar ska försvinna från mig eller bara att jag helt enkelt bara blir vem som helst. Är detta normal? Känner mig as psyko. Kan man komma ifån en kännsla? En sann filosof är jag. Nej men börjar nog bli lite paranoid tror jag allt. Just sayin' 

Lyssna på texten, såhär typ
Natasha Bedingfield – Wild Horses

Vers 2
I see the girl I wanna be
Riding bare back, care free along the shore
If only that someone was me
Jumping head first headlong without a thought
To act and damn the consequence
How I wish it could be that easy
But fear surrounds me like a fence
I wanna break free

All I want is the wind in my hair
To face the fear but, not feel scared



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious