Förlåt läsare!

  2012-02-19 / 02:29:31 / Vardag /


För jag tar upp sånna här kommentarer då & då men kan ju inte svara dom ANONYMA. Måste få chansen att förklara mig.

1. Jag äter mina bars..
Efter jag har tränat. För att få bästa möjliga resultat av träningen BÖR man snabbt få i sig ett återhämtningsmål, vilket jag har mina bars till. Dom är lätta att bara packa ner i väskan om man t.ex. åker och tränar direkt efter skolan och dom är goda. Sen äter jag naturligvis en lite större måltid när jag kommer hem.

2. Jag äter inte gulan för att..
jag tycker helt enkelt inte om den? Den är sträv och besk. Sen tänker jag på små kyklingar, nää det gör jag inte men känndes tråkigt att bara skriva att jag inte gillar gulan. Nä men sen är det mer farligt kolestrol i gulan och jag äter ägg inpricip dagligen så ännu en anledning varför jag väljer bort det.

Något mer sjukt jag gör? när vi ändå är igång tänkte jag. Derp



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious