homies

  2012-02-19 / 22:59:32 / Vardag /
Träffade Fanny B & Emms idag som sagt. Bajs härligt att få träffa dom små äcklena igen. Träffade först upp emma satte oss på donken (och åt dountust, tänka er!!) och så kommer det en
arbetarkille och bah: EN BIGMAC, NÅGONS SOM BESTÄLLT EN BIGMAC? ingen svara så
jag bah: Jag kan ta den.
Han bah: Är du döv jag har ropat att den är klar 3 ggr.
Fick oss ett gott skratt efter det. Och en gratis bigmac med extra allt.

Sen träffade vi upp Fanny på det nya starbucks, överskattat imo. Men nu har man prövat det. Sen kom en kompis och hämta upp oss med bilen och vi åkte och satte oss och yadayada blabla osv. Här får ni en dagens åxå.

Tröja - H&M
Halsband - Snö
Byxor - Zara
Skärp - Hermes
Skor - Primeboots



Min fina!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious