Mata mig

  2012-02-17 / 21:49:33 / Vardag /
Hellu, var ju på pappas jobb och gick igenom mina arbetsuppgifter lön och lite arbetsuppgifter och sånt. Lunchade med pappa också, eller jag åt... han äter bara pulver. Freak.  Sen åkte jag till gymmet, tog det dock lungt eftersom jag är lite förkyld och har lite ont i halsen så fick bara bli 45 min på crosstrainern. Efter det mötte jag upp Vincent på Mums och åt lite pannkakor. Kom sedan hem åt tacos (utan bröd/chips) Jävlar känns som jag bara ätit idag. Tog en kaffe påväg till jobbet också. Dåligt Fanny!

Sann bloggbild
. Bra mobil bild?



Vince

Haha tack för att du klippte bort mitt ansikte.. Såg ju inte grann ut!

2012-02-19 @ 20:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious