Minnen förändras inte, men människor gör det.

  2012-02-15 / 23:36:21 / Vardag /
Väntar med det persoliga inlägget, skiver av mig lite nu.
. . .
Jag är trött på att höra ''vi får träffas snart det va längesen'' och att sen inte höra av sig? Okej om man inte vill träffa personen med då säger man fan inte så? Sen blir jag så trött på att folk bara förväntar sig att om man en gång i tiden har haft det väldigt kul tillsamans och sen bara slutat setts att allting ska bli som förut. Att allt förtroende och all kärlek till personen bara ska komma tillbaka sådär. Det funkar inte så, iaf inte för mig.
Sedan om man ser det har hänt något eller nått och man ser det på facebook då ska man höra av sig bara för man är så jävla skvaller kåt? Vet inte om detta inlägget makes sence över huvud taget, säkert ingen som läste heller.
Skrivit skiten i onödan, knulla mig i örat.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious