sad

  2012-02-16 / 13:44:00 / Vardag /

Tänkte nu prata lite om min kropp och mina tankar kring utseende osv eftersom alla andra bloggare gör det. Tänkte först och främst framföra att jag inte är nöjd med min kropp. Nu tänker ni nej inte en till liten fjortis som klagar på att hon är fet fastän hon är smal.. MEN! Det är inte på det sättet jag är missnöjd. Jag ska vara ärlig, jag står minst en timme varje dag framför spegeln och försöker banka in i min skalle att jag är vacker som jag är men det går verkligen inte. Det är 2 komplex som bryter ner mig dagligen.
1. Mina lår
2. Min kroppstyp som är helt rak.

Jag har lika bred midja som höfter och det är rent ut sagt så jävla fult. Jag hatar det. Jag tycker det är så himla fint med smal midja och lite större höfter, feminint och vackert. Spelar ingen roll hur smal jag blir jag kommer aldrig riktigt få ''smalhets'' intryck pga min kroppstyp. Sen har jag väldigt lätt för att bygga muskler också, vilket inte alltid är en dålig sak beroende på livsstil. Men jag vill inte bygga muskler. Jag har väldigt muskelösa ben och större rumpa som jag fått av 9 års fotbollsspelande. Men nu behöver jag dom inte längre så dom får gärna försvinna. Kolla på bilderna under, så himla fint. Vissa saker får man lära sig att leva med, saker som man inte kan ändra på,även om det plågar en varje dag.




Julia

jag vet precis vad du menar! har själv en platt mage men är helt jävla fyrkantig i övrigt! är avundsjuk på tjejerna med de där fina kurvorna!

2012-02-16 @ 15:51:59
Anonym

Du är jättefin!

2012-02-16 @ 21:29:43
Anonym

Sök hjälp fort, det är helt sjukt att dina kompisar/föräldrar inte hindrar dig. Att äta lågkaloribarer och separera gulan från ägget är fan inte friskt.

2012-02-18 @ 18:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious