Lär känna mig

  2012-02-16 / 18:30:00 / Vardag /

1. Namn? – Fanny (holyherb/Ironbutt haha) Grönqvist
2. Ålder? – 18... snart..om 4½ månad..
3. Bor ? – Göteborg, Torslanda.
4. Har du skilda föräldrar? – Nej.
5. Husdjur? – 2 kissar.
6. När är du född? - 28 Juni, 94.
7. Klass? - A2AB, ingen kommentar.
8. När ska du sova ikväll? – När jag blir trött?
9. Duschat idag? - Japp
10. Pussat någon idag? - Räknas tvångspuss på katten?
11. Vad har du ätit? – 2 Knäckerbröd med ägg utan gula (standard frulle), en bar, keso&tonfisk + en korv.
12. Dagens klädsel? - Mjukisdress.
14. Vem pratade du med i telefon senast?- Mammi
15. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det?- Vincent: Har du bestämmt dig?

FAVORIT:
16. Film? -
17. Mat? - Stark mat typ indisk, mumma! Kluring, måste nog säga Herkules på den.
18. Dryck? - Äppelmust eller hallonsoda. Dricker dock sällan något annat än vatten/citronvatten.
19. Ämne i skolan?- ööhh...eehh....aahh. Ne.

SENASTE:
20. Fylle kyssen? – Oj, längesen!
21. Gången du drack? – I lördags
22. Gången du spydde? - Sen sommarn.
23. Gången du var hög? - ...
24. Personen som såg dig gråta? - Mamma & pappa, när jag bet mig i tungan..

ANTINGEN ELLER:
25. Svart eller vitt? - Svart
26. Hund eller katt? - Hund.
27. Ut och festa eller hemma och mysa? - Båda!
28. Singel eller upptagen? - Vet inte.
29. Big brother eller paradise hotel? - kollar inget utav det men Paradise hotel.
30. Choklad eller lakrits? - Choklad.
31. Göteborg eller Stockholm? - Göteborg.
32. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt.
33. Coca cola eller fanta? - Fanta (vildabär).
34. Pizza eller kebab? - Pizza
35. Älska eller älskas? - Båda.
36. Leva eller dö? - Leva, givet svar?

ANTAL:
37. Personer som sagt jag älskar dig? - Håller inte direkt räkningen.
38. Gånger du haft minnesluckor? - Typ 2, hehe sjuka kvällar.
39. Piercingar har du? - Öronen + naveln.
40. Personer du saknar just nu? - Fanny & Emma
41. Gånger ditt hjärta brustit? - 0.

VEM:
42. Vill du kyssa nu? - Ian Somerhalder, drägglar.
43. Hade du senast en msnkonversation med? - Inte använt msn på flera år
44. Vill du kasta en sten i huvudet på? - I & F
45. Förtjänar att dö? – Jag tycker Hitler & min lillebror.

VAD:
46. Gör dig glad? - Mina vänner, fotbollen, fredagar.
47. Gör dig ledsen? – Måndagar & Hitler.
48. Vad vill du helst göra nu? - Absolut ingenting.
49. Vill du ha nu? - Sommar! ♥
50. Längtar du till? - Fylla 18, pierca tungan, resa. Listan är lång!
51. Är det bästa som har hänt dig? - Jag vann 50 kr på en bingolott i julas.

HAR DU NÅN GÅNG:
52. Hånglat med nån riktigt ful? - HAHA, ja
53. Hånglat med nån som du älskat? - Ja
54. Hånglat/kysst nån snygg? - Ja
55. Varit kär? – Definera kär.
56. Skrattat så mycket att du har spottat ut nån dryck du haft i munnen? - Jadå, sprutar i näsan också! :)
57. Pussat en tjej? – Ja.
58. Gjort bort dig? - Bara förnamnet bror
59. Druckit alkohol? – Ja.
60. Lurat någon? - Ja.



jojjie hongsrithong

fin du är :)

bra blogg också förresten keep gonin!

kika in hos mig och släng in några söta kommenter det hade gjort mig glad :) ha en bra dag

2012-02-16 @ 19:39:47
URL: http://jojjielitas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious