After shot face

  2012-10-11 / 18:27:00 / /

Vart utgång igår. Har inte druckit så mycket på länge. Vi va först hos Jacob och hans polares lägenhet och gjorde shot lekar, kulkul. Sen drog vi vidare till stan för att besöka Yaki Da sen efter det så drog vi till Peacock det va sjukt kul där (av det jag kommer ihåg. Ja, det va så illa) Vi dansade på till 3 tiden. Min buss slutade gå vid 12 så jag och en till drog till donken för fyllekäk. Fick sitta och vänta till klockan va 7 då satte vi oss på bussen och jag drog till jobbet. Va mannekäng idag på TOOLS, faktiskt skoj! Mådde väl inte jätte bra när jag kom till jobbet kan jag väl säga. Men sjukt kul hade vi.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious