en gnutta djup

  2012-09-17 / 20:07:18 / Vardag /
Jag har alldrig kännt mig riktigt smal. Även om jag har haft storlek xs i princip i hela högstadiet och inte speciellt mycket underhudsfett för den delen heller. Men det är för det är så min kroppsbyggnad ser ut, det ligger i mina gener att se ut på det viset. Det är något jag faktistk mått dåligt över, att jag inte har några former. Visst jag har ju rumpa och lite bröst men det framhävs inte alls så som det gör med dom som har smalare midja. Med tiden har jag dock börjat att inse eller acceptera det rättare sagt. För jag orkar inte längre se på mig själv i spegeln och bara slänga massa skit. Det är bara jag som förlorar på det. Jag funkar lixom. Så detta skulle mer vara ett ideal för mig.
Dock inte lika vältränad mage men på ett ungefär. För när jag jämför migsjälv med denna bilden blir jag bara besviken.

Men det är såhär jag ser ut och ni andra som har höft & midja, va tacksamma för det. För jag vet att jag aldrig kommer kunna se fint smal ut.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious